Monday 28 January 2013

Kenangan Spectacular 2013!!!

Assalammualaikum semua!!!! Salam spectacular! Salam Extravaganza!!!!! Wowwww! 

Mula-mula skali cik mun nk say thank you kat my sponsor Zalina Rahman! Thanks so much ajak mun pergi spectacular. Alhamdulillah dalam masa 2 hari banyak bende dan perkara yang kita belajar. 

Jom kita ikuti beberapa rentetan dan video semasa di spectacular 2013 di Stadium Bukit Jalil !!!! 

Hari Pertama Spectacular 2013 ! Wowwww!!! Very Surprizing! 
(for me for the first time!)

Ramai orang dah!!! 

Have your shake today???? Shake Bar pun ada nyummmy!!!! sedap nye!!!

Berpusu-pusu nak masuk nie! 

Pintu dah nak bukak dah! cepat-cepat!

Duduk tingkat atas! Hehehehehehe....kat bawah fully booked! 

"Ya Allah" this is my first words! Ramainya orang! 

Sangat-sangat happening! 

Me!!! 

All sporting Herbalife's team! 

Starting now! Opening time! 

Opening Spectacular Herbalife 2013! 

Wowwwww!!! Macam kat dalam Anugerah  Berita Harian! Hahahahaha!

Eh! Azizul Hasni datang! Atlet Berbasikal ! 

Azizul Hasni Awang in Spectacular 2013 Bukit Jalil . "Seperti yang semua tahu sy mengalami injury di Manchester dimana kaki saya ditusuk kayu sepanjang 20 cm dan saya hanya mempunyai masa 1 tahun sahaja untuk Olympic 2011 . Alhamdulillah saya menggunakan Herbalife untuk membaiki tisu2 saya dan saya hanya mengambil masa 4 bulan untuk recovery . " - Azizul Hasni




Jom tonton rakaman video ini apa kata Azizul Hasni Awang, atlet berbasikal Malaysia!



Hari Ke 2 : Spectacular 2013 !!!! 


I'm very excited!!!! Hahahahahaha!!!! 

Pengalaman yang sangat-sangat best berada 2 hari di Spectacular 2013. 
Saya mesti bantu diri sendiri dan bantu lebih ramai orang untuk jadi lebih sihat. Itu adalah mission saya!!!! 

Semasa saya berada di spectacular,terlalu banyak testimonial yang datang dan ada menceritakan sebelum dan selepas consume Herbalife apa yang berlaku pada diri mereka. Yang paling-paling tersentuh hati saya adalah seorang OKU boleh berjaya dan sihat dengan Herbalife, malahan ada juga yang ada masalah kesihatan seperti kencing manis, darah tinggi, tekanan darah, masalah kulit ekzema yang sangat teruk dan tidak kurang juga masalah berat badan, kurang berat badan dan bermacam-macam lagi yang saya nampak!!!! Ya Allah, terima kasih atas kurniaan-Mu pertemukan aku dengan Zalina Rahman yang banyak membantu aku dalam kesihatan. Saya pernah merasai macam mane rasanye jadi gemuk dan besar. Alhamdulillah selepas consume Herbalife selama setahun, saya berjaya turunkan berat badan. Walau pun saya berjaya turunkan berat badan, saya mempunyai keazaman untuk bantu lebih ramai orang untuk jadi sihat, sihat dan sihat!!!!

Anda ada masalah kesihatan dan inginkan perubahan dalam hidup? Move forward and see me! Call me 019-2593531 or pm me di facebook! 

Niat saya kerana Allah hendak membantu sesama manusia untuk jadi lebih sihat. Saya tahu ape perasaan insan yang mengalami masalah kesihatan. Jom sama-sama kita membuat perubahan diri dan saling membantu supaya kita semua mesti boleh menjalani kehidupan yang lebih baik! Jika badan sihat, banyak perkara kita boleh buat.Jika badan kita sakit, alangkah ruginya kita sebab banyak benda kita tak boleh lakukan. 

Syukur alhamdulillah kepada Allah sebab meletakkan saya dalam landasan Herbalife ini supaya saya berupaya membantu lebih ramai orang. 

Kenangan sangat-sangat best bersama dengan Yunie dan Syuhada! Kite mesti jumpe lagi!!! 

Dari kiri : Syuhada dan Yunie

Yunie and Me!!!!


Alhamdulillah, saya telah capai impian saya untuk pakai baju saiz S. Jika dulu saya pakai baju saiz L ke XL tapi dengan Herbalife nie saya lebih yakin untuk berdepan dengan semua orang. Saya pun macam orang lain pada awalnya saya tidak percaya yang saya boleh turunkan berat badan, tetapi TERBUKTI dengan HERBALIFE saya boleh turun berat badan dan saya boleh bantu ramai lagi orang untuk mencapai impian mereka! Yang bestnya, walaupun dah kurus, saya tetap comey! Ahakkksss! Perasan pulak! Statement nie bukan saya yg cakap tapi 'orang lain' yang cakap pada saya. Hehehehehehe! Allhamdulillah and thank you Allah!!! Ameen... 

No comments:

Post a Comment